Търсене в този блог

петък, 23 август 2013 г.

Оферта от REM


ОФЕРТА „ПРОФЕСИОНАЛЕН ДОМОУПРАВИТЕЛ”
към собствениците в сграда в режим на етажна собственост, находяща се на адрес: гр.София, ж.к. Надежда 1, бл. 135
Уважаеми Собственици,

За нас е удоволствие да Ви предложим грижата на екип от професионалисти за Вашия вход, която да направи обстановката, в която живеете по-комфортна, здравословна и сигурна.
Ние ценим Вашето време и се грижим за Вашите интереси!

След извършения оглед на място, ето и нашето предложение към Вас:

Предложение: „Административно обслужване”:

1. Пакет „Професионален домоуправител” - 7,00 лева/обект/месец

* /таксата, посочена в офертата е с включен ДДС и е калкулирана на база месечна такса за един обект в етажната собственост, при наличност на общо – 66 апартамента/;

Пакетът включва:
- Оперативен асистент – служител с персонален ангажимент, който ще изпълнява задачите, взети като решения на Общо събрание и подадени текущи проблеми от Управителните органи на входа; контакт с административните органи в страната – контакти с община и своевременно изпълнение на всички нейни изисквания и предписания; контакт с фирмите, предоставящи водоснабдяване, електроснабдяване, комунални услуги и др.; професионална организация и водене на Общи събрания на собствениците на ЕС, което гарантира защита на мнозинството от собственици и предотвратява съобразяването на „общия интерес” с „частния”; разплащане към доставчиците на различни услуги за етажната собственост; професионално и прозрачно събиране и предоставяне на оферти от фирми изпълнители при нужда от аварийна или др. вид помощ, касаеща общите части на входа;

- „Виртуален вход” – онлайн базиран софтуер, осигуряващ 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата достъп до цялата информация, свързана с обслужването и функционирането на Вашия вход. Наш екип от професионалисти постоянно работи и развива различни модули към този софтуер, с помощта на които се гарантира бързата осведоменост и пълната прозрачност в управлението на ежедневните дела и ангажименти! Почти всички видове начини на разплащане /включително „E-pay” и/или индивидуален код за всеки потребител за паричните салони на „Easy Pay”/; Информационно табло за обявления, текуща каса на входа, месечни задължения и тяхното формиране, коректни и некоректни платци, документална номенклатура


/договори, протоколи от общи събрания, разписки и платежни документи от извършени плащания и др./; Форум –дискутиране на актуални за етажната собственост теми; пакет от отстъпки от всички услуги, които марките от структурата на нашата компания осигуряват – почивки, екскурзии, всекидневни оферти, застраховки и т.н., както и преференции от услуги и продукти на други фирми - наши партньори, които могат да се използват както за входа, така и индивидуално от всеки потребител.

- Юрисконсулт - правоспособен юрист, който следи за правилното и стриктно предоставяне на услугата, съобразно действащата нормативна уредба в страната; осигурява спазване на нормативните изисквания за всяка една етажна собственост; съставяне на молби, декларации, констативни протоколи, искания, запитвания и всякакъв тип документална номенклатура, необходима за обслужване на проблемите на етажната собственост като вход; /водене на дела, искови молби, правни становища и специализирана номенклатура от документация не са включени в цената/;

- Оперативен мениджър - контролира и следи цялата дейност и изпълнение на услугата „Професионален домоуправител” за Вашата етажна собственост; приема и въвежда в изпълнение всички предложения, специфични за Вашата етажна собственост; изцяло на разположение на управителните органи на етажната собственост; изготвяне на бюджет; водене на счетоводство на приходите и разходите; задължение за предоставяне подробен отчет пред собствениците във всеки един момент; съхраняване и класиране на всички платежни документи;

- Касиер – веднъж месечно инкасиране на място в ЕС на таксите, които Общото събрание е взело решение да бъдат събирани и които са задължителни за нормалното съществуване на всяка една ЕС; Водене на задължителна номенклатура от документи. Отчетност на инкасираните суми.

Забележка: Нашата препоръка за заплащане на таксата за административни услуги е тя да бъде разпределена на броя на обектите в етажната собственост. Препоръката се базира на натрупания от нашата фирма опит при обслужване на сгради в режим на етажна собственост. При взето друго решение от Ваша страна, таксата може да бъде разпределена на база обитатели или притежавани идеални части.

Предложение: „Техническо обслужване”:
- Дребна техническа поддръжка – включена в цената
Включва осъществява дребна техническа поддръжка /затягане на ел.ключове, смяна на крушки, брави и др., което не касае необходимостта от специализирана помощ/ на общите части на етажната собственост /инспекция и посещение веднъж месечно /по график и/или по подаден сигнал, удостоверени с протокол/. Подменените консумативите са за сметка на етажната собственост.



- Почистване на общи части – /при необходимост можем да предложим услугата/
Включва веднъж седмично почистване на общите части на входа. В тази дейност се включват: почистването на подовите настилки на стълбите и площадките, обезпрашаване на парапети и други повърхности, почистване на асансьор. (цената включва заплати, осигуровки, оборудване и консумативи). Работи се с препарати за почистване, съобразени с повърхностите в обекта /паркет, гранитогрес, ПДЧ повърхности, стъкло, санитария, полиращи препарати и др./. Измиване на стъклата на общите части – два пъти годишно.

Забележка: Таксите за предоставяните технически услуги се разпределят според броя на собствениците, ползвателите и обитателите в етажната собственост (съгласно изискванията на чл.51, ЗУЕС)
!!!ВАЖНО!!! Пакетите „Административно обслужване” и „Техническо обслужване” не са свързани! Всяка една от посочените технически услуги, също може да бъде избрана индивидуално.

Наше задължение е да Ви обърнем внимание, че в посочените такси, не са включени месечните режийни разходи на входа, както и таксите за фонд „Ремонт и обновяване”, задължителен съгласно чл.50 от ЗУЕС, касаещ набиране на средства за извършване на ремонт, обновяване, реконструкция и преустройство на общите части.

„РИАЛ ЕСТЕЙТ МЕНИДЖМЪНТ” ЕООД е фирма правоприемник и партньор на „ПРОПЪРТИ МЕНИДЖМЪНТ БГ” ООД и е специализирана в управление, стопанисване и поддръжка на недвижими имоти и етажни собствености. Служителите ни са екип от професионалисти, доказали се със своята коректност и персонален ангажимент към всеки наш клиент.
Ангажиментите на „РИАЛ ЕСТЕЙТ МЕНИДЖМЪНТ” ЕООД по настоящата оферта се пораждат след сключване на договор с представителните органи на етажната собственост.

С Уважение,
Стойка Демерджиева,
Управител
Мобилен: 0884 776 054; 0879 539 101
e-mail: office@rem.bg

Атанас Петков
Оперативен Мениджър
Мобилен: 0887 216 611
e-mail: office@rem.bg