Търсене в този блог
четвъртък, 22 август 2013 г.
Оферта от фирма Профи Дом ЕООД
ОФЕРТА
от „Профи Дом”ЕООД
за предоставяне на услуги по управление на етажната собственост „Професионален домоуправител”
УВАЖАЕМА ГОСПОЖО МИНКОВА,
В отговор на проявения от Ваша страна интерес, имам удоволствието да представя на Вашето внимание офертата ни за предоставяне на услугата “Професионален домоуправител“ за управление на етажната собственост находяща се в гр.София,жк.Надежда 1 бл.135
След преглед на изложеното от Вас, можем да Ви предложим да се възползвате от нашия пакет услуги „Стандартен“.
Пакетът включва:
• водене на Домовата книга, съгласно ЗУЕС и вписване на етажната собственост в
о¬бщината
• организиране и провеждане на Общите събрания, според разпоредбите на ЗУЕС;
• управление на бюджета на входа, в т.ч. събиране на ежемесечните вноски на съкооператорите и заплащане на дължимите такси на входа – за електроенергия, асансьор,почистване и др.;
• комуникация и координация на работата с доставчиците – електричество, почистване, асансьор и др.;
• организира събирането на оферти, избора на изпълнител, договарянето и възлагането на ремонта, следи за изпълнението му.
• контакт с неизрядните длъжници;
Стойността на този пакет е 3.80 лв на месец на имот в сградата.
Предлаганите от нашата фирма начини за плащане на месечните вноски са два – в брой, при посещение на място; или по банков път в определена за целта сметка. В посочената сума на месечното възнаграждение се включва едно посещение на месец в сградата за събиране на дължимите суми за общи нужди.
Като цяло за поддръжката, чистотата на входа,абонамента на асансьора и др.нашата практика е да работим с тези фирми,с които входа предпочита
Трябва да Ви обърна внимание, че договорът за предоставяне на услугата „Професионален домоуправител“ и съпътстващите услуги се подписва с Председателя на УС на етажната собственост, след като е бил упълномощен за това от общото събрание на входа.
Бих искала да Ви уверя в нашата готовност за провеждане на допълнителни срещи с Вас и обсъждане на параметрите на офертата с оглед пълното удовлетворяване на Вашите изисквания.При заявен интерес,наш представител би могъл да дойде на организирано от съкооператорите събрание и да представи нашите услуги пред всички собственици.
При нужда от допълнителна информация може да се свържете с мен на телефон 0877 827074 Стефан Даскалов и 0886 176 100 Борислава Маринова или на e-mail: profi_dom@abv.bg
21 август 2013г С уважение:
София Борислава Маринова
Оферта от фирма НОКЕР
Адрес: град София, бул. “Цариградско шосе” № 135, сградата на Office Express, ет. 2, офис 7A;
Мобилни тел.: 0878 393 395 / 0885 047 212;
Ел. поща: info@noker.bg;
Ел. адрес: http://noker.bg;
До: ЕС, гр. София, ж.к. „Надежда” бл. № 135 дата:21.VIII.2013 год.
На вним. на: Съкооператорите и Г-жа Тереза Ходоновска-Минкова Уважаеми Съкооператори и Г-жа Ходоновска-Минкова,
във връзка с проявения интерес от Ваша страна, представяме на вниманието Ви нашето
ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Управление и професионален домоуправител на жилищна сграда в режим на етажна собственост (ЕС), включващо следните услуги
резюме *
1 Домоуправител - Изпълнение на всички функции на управител на ЕС, визирани от ЗУЕС. На живущ 3,50 лв.
2 Касиер - Събиране и съхранение на вноски по всички разходни пера на ЕС. На живущ 1,50 лв.
3 Фонд „Ремонт и обновяване” (ФРО) Създаване, захранване и управление на фонд за техническа поддръжка на ЕС. На обект min 3,10 лв.
4 Зима - Почистване от сняг и лед на прилежащите външни настилки на ЕС през зимния сезон. Общо 70,00 лв.
* Подробно описание на услугите може да намерите в приложението към предложението!
Забележки: Предложението е съставено и калкулирано изцяло съгласно принципите, изискванията и разпоредбите, залегнали в Закона за Управление на Етажната Собственост (ЗУЕС) и Правилника за Управлението, Реда и Надзора в Етажната Собственост (ПУРНЕС). Стойностите на позиции №1 и №2 представляват такси за управление, събират се на всеки живущ на и над 6 годишна възраст и включва единствено управлението, организирането и извършването на описаните дейности (за първият месец от договора не се начислява с цел да се убедите в качеството на дейността ни). Разходите към дружествата, предоставящи комуналните услуги (електроразпределителни, водоснабдителни, топлофикационни, газификационни и други), консумативите и други се калкулират допълнително.
Стойностите на позиции №1 и №2 не се начисляват за първия месец от договора, с цел да прецените качеството на нашата дейност без да се налага да заплащате за това.
Стойността на позиция №4 включва труда, без консумативите и се разпределя поравно между живущите на и над 6 годишна възраст.
Позиция №3 се събира на обект. Калкулира се съразмерно притежаваните идеални части, но не по малко от 1% от минималната работна заплата за страната (310,00 лева от 01.01.2013 год.) на обект. Ремонтните дейности и обновяването се извършват в рамките на събраните средства във фонд "Ремонт и обновяване". При липса или недостиг на средства във фонда, дейностите, за които е предназначен се отлагат до натрупването на достатъчно средства за извършването им. Когато дейността по ремонт и обновяване е неотложна се свиква общо събрание на етажната собственост за взимане на решение за събиране на допълнителни средства. При невъзможност да се осъществи общо събрание на етажната собственост, НОКЕР може да извършва ремонта и/или обновяването за собствена сметка, с което придобива правото да удържи изразходените средства от последващите постъпления във фонд "Ремонт и обновяване" до погасяване на задължението. Как се калкулира вноската? Пример: Ако в етажната собственост най-малкият по площ обект е ателие от 50,00 m², собственикът/ползвателят на този обект заплаща минималната вноска от 3,10 лева на месец, а всички останали собственици/ползватели на обекти заплащат вноска съразмерно гоемината на обекта им спрямо най-малкия такъв. Така, например, собственик/ползвател на обект с площ от 75,00 m² следва внася по 4,65 лева всеки месец, за 100,00 m² следва внася по 6,20 лева всеки месец и т.н. Стойността на позиция №4 се разпределя поравно между живущите на и над 6 годишна възраст. Дейността се осъществява само през месеците, в които това е необходимо (обикновно Ноември÷Март). Стойността й се калкулира към общите разходи на ЕС само за месеците, в които е имало необходимост от нея и се е извъшвала поне един път за същия месец. В противен случай не се начислява.
Живущ, който упражнява професия или извършва дейност в самостоятелен обект на етажната собственост, свързана с достъп на външни лица, заплаща разходите за управление и поддържане на общите части в размер от трикратния до петкратния размер (като за 3÷5 жижущи), определен с решение на общото събрание. За справка ЗУЕС, чл. 51, ал. 5.
Собственици, ползватели и обитатели, които отглеждат в етажната собственост животни, подлежащи на извеждане, заплащат разходи за електрическа енергия, вода, отопление, почистване на общите части и абонаментно обслужване на асансьора за всяко животно в размер като за един обитател. За справка виж ЗУЕС, чл. 51, ал. 7.
Собствениците на необитаеми обекти заплащат единствено припадащата им се вноска по фонд „Ремонт и обновяване” и такса управление като за един живущ. Валидност на предложението - 60 календарни дни.
За повече информация моля свържете се на посочените телефони или посетете електронния ни адрес http://noker.bg. Оставяме предложението открито за по-нататъшни преговори и промени !!!
С Уважение: Екипът на „НОКЕР”ЕООД Управител: Нихат Салим
Следва ПРИЛОЖЕНИЕ!
Адрес: град София, бул. “Цариградско шосе” № 135, сградата на Office Express, ет. 2, офис 7A;
Мобилни тел.: 0878 393 395 / 0885 047 212; Ел. поща: info@noker.bg; Ел. адрес: http://noker.bg;
ПРИЛОЖЕНИЕ
ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ НА УСЛУГИТЕ
1. Домоуправител
Ежедневно управление на ЕС.
Организиране, извършване и управление на заплащането на месечните сметки за електричество в общите и прилежащите части на ЕС.
Организиране, извършване и управление на заплащането на други разходи по поддръжката на общите и прилежащи части на ЕС.
Управление на бюджета на ЕС.
Осигуряване на експертна техническа поддръжка на всички инсталации в ЕС, съобразно действащите технически инструкции, норми и изисквания, а именно: общата електрическа инсталация и съоръжения - електрически крушки, електрически ключове, звънци, бутони, сензори, датчици и други, сигнално-охранителна техника, система за видеонаблюдение, съоръжения за хора с увреждания и други; общата ВИК инсталация; общата отоплителна инсталация и други. Осигуряване на експертна поддръжка на друга обща вътрешна собственост - врати, панти, брави, дръжки, автомати за врати, парапети, прозорци, пощенски кутии, изтривалки, стъргалки, плафони, отоплителни уреди, поправки и други. Осигуряване на експертна поддръжка на обща външна собственост, като паркови, градински и детски съоръжения - пейки, стъргалки, кошове за отпадъци, огради, беседки, маси, градинско осветление, улично осветление, фонтани, герани, кашпи, декоративни фигури, люлки, катерушки, клатушки, въртележки, пързалки, къщички, пясъчници, комбинирани детски съоръжения и други. Осигуряване на експертна поддръжка и ремонт на обща собственост от типично строителено естество като вътрешна и външна мазилка, фасада, изолация, покриви, боядисване и други.
Постоянен контрол за неизправности по ЕС и предприемане на своевременни действия, за сметка на Собствениците, по осигуряване на техническо/и лице/а за отстраняване на възникнали нередности и аварии. При аварийни ситуации, изискващи незабавна реакция се осигурява лице/а за бързото им отстраняване. За тази цел се поддържа 24 часа телефонна връзка със съответната техническа служба и професионален домоуправител. Незабавно предприемане, за сметка на Собствениците, на всички необходими и разумни действия за предотвратяване, ограничаване и/или отстраняване на щетите в случай на: природни бетствия; пожар; наводнение; аварии на инсталации в ЕС или в съседни на него имоти, ако увреждат или застрашават да увредят ЕС; авария на общи съоръжения и инсталации на ЕС; други събития от извънреден характер, увреждащи или застрашаващи да увредят ЕС. Организиране, насрочване, насочване, извършване и контролиране на всички необходими поправки, ремонти и дейности, свързани с поддръжката и управлението на общите и прилежащи части на ЕС. Проследяване на експлоатационните гаранции на всички инсталации, съоръжение, оборудране, уредби и друга обща собственост на ЕС. Подвеждане под отговорност на лица, виновно причинили щети в ЕС и изискване от тях на всички неоходими средствата за пълното възстановяване / обезщетяване на нанесените от тях щети. Водене на технически паспорт на сградата. Представяне и защитаване интересите на ЕС пред всички правни субекти. Правно подсигуряване и защита на ЕС в т.ч. и завеждане на дела срещу правни субекти, накърняващи интересите на ЕС. Регистрация на ЕС в общината съгласно ЗУЕС. Свикване на общи събрания на собствениците: рутинно, поне веднъж на всяка календарна година; за решаване на належащи или неотложни въпроси; по искане на Собствениците; по искане на Управителя. Привеждане в действие на взетите решения от общите събрания на ЕС. Представяне на пълна ежемесечна счетоводна отчетност по приходно-разходния баланс на режийното обслужване на ЕС.
Изготвяне на правилник за вътрешен ред и предприемане на превантивни или наказателни действия срещу нарушителите му.
Принудително събиране на вземания за поддръжката и управлението на ЕС от некоректни собственици / ползватели / обитатели.
Водене на книга на ЕС. Водене на други документи на ЕС, изискуеми от ЗУЕС и нормативната уребда на Република България.
Извършване на други необходими дейности в ЕС.
2. Касиер
Изчисление на припадащата се месечна вноска по всяко разходно перо за всеки самостоятелен обект или живущ в ЕС.
Надлежно оформяне на дължимите вноски. Информиране на живущите в ЕС за размера на дължимите вноски, посредством изнасяне на информацията на информационното табло в общите части на ЕС.
Определяне на най-малко две дати в месеца (основна и допълнителна) за посещение на ЕС от касиер за събиране на дължимите вноски.
Събиране на стари задължения.
Събиране на вноски за извънредни разходи на ЕС.
Съхранение на средствата от общата каса на ЕС.
Заплащане на всички разходи на ЕС.
Съхранение на всички приходно-разходни документи на ЕС.
Изготвяне на справки за приходите и разходите на ЕС.
Отчет пред контролния и/или управителния съвет на ЕС.
3. Фонд „Ремонт и обновяване” (ФРО)
Създаване на ФРО
Определяне на вноските за ФРО на всеки самостоятелен обект в ЕС.
Захранване на ФРО с ежемесечни вноски от всеки самостоятелен обект в ЕС.
Управление на ФРО на ЕС.
Ежемесечна отчетност за акумулираните средства във ФРО на ЕС.
4. Зима (Ноември ÷ Март)
Почистване от сняг на външните прилежащи настилки на ЕС.
Почистване от лед на външните прилежащи настилки на ЕС.
Разпръскване на антиобледенителена сол по външните прилежащи настилки на ЕС.
Мобилни тел.: 0878 393 395 / 0885 047 212;
Ел. поща: info@noker.bg;
Ел. адрес: http://noker.bg;
До: ЕС, гр. София, ж.к. „Надежда” бл. № 135 дата:21.VIII.2013 год.
На вним. на: Съкооператорите и Г-жа Тереза Ходоновска-Минкова Уважаеми Съкооператори и Г-жа Ходоновска-Минкова,
във връзка с проявения интерес от Ваша страна, представяме на вниманието Ви нашето
ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Управление и професионален домоуправител на жилищна сграда в режим на етажна собственост (ЕС), включващо следните услуги
резюме *
1 Домоуправител - Изпълнение на всички функции на управител на ЕС, визирани от ЗУЕС. На живущ 3,50 лв.
2 Касиер - Събиране и съхранение на вноски по всички разходни пера на ЕС. На живущ 1,50 лв.
3 Фонд „Ремонт и обновяване” (ФРО) Създаване, захранване и управление на фонд за техническа поддръжка на ЕС. На обект min 3,10 лв.
4 Зима - Почистване от сняг и лед на прилежащите външни настилки на ЕС през зимния сезон. Общо 70,00 лв.
* Подробно описание на услугите може да намерите в приложението към предложението!
Забележки: Предложението е съставено и калкулирано изцяло съгласно принципите, изискванията и разпоредбите, залегнали в Закона за Управление на Етажната Собственост (ЗУЕС) и Правилника за Управлението, Реда и Надзора в Етажната Собственост (ПУРНЕС). Стойностите на позиции №1 и №2 представляват такси за управление, събират се на всеки живущ на и над 6 годишна възраст и включва единствено управлението, организирането и извършването на описаните дейности (за първият месец от договора не се начислява с цел да се убедите в качеството на дейността ни). Разходите към дружествата, предоставящи комуналните услуги (електроразпределителни, водоснабдителни, топлофикационни, газификационни и други), консумативите и други се калкулират допълнително.
Стойностите на позиции №1 и №2 не се начисляват за първия месец от договора, с цел да прецените качеството на нашата дейност без да се налага да заплащате за това.
Стойността на позиция №4 включва труда, без консумативите и се разпределя поравно между живущите на и над 6 годишна възраст.
Позиция №3 се събира на обект. Калкулира се съразмерно притежаваните идеални части, но не по малко от 1% от минималната работна заплата за страната (310,00 лева от 01.01.2013 год.) на обект. Ремонтните дейности и обновяването се извършват в рамките на събраните средства във фонд "Ремонт и обновяване". При липса или недостиг на средства във фонда, дейностите, за които е предназначен се отлагат до натрупването на достатъчно средства за извършването им. Когато дейността по ремонт и обновяване е неотложна се свиква общо събрание на етажната собственост за взимане на решение за събиране на допълнителни средства. При невъзможност да се осъществи общо събрание на етажната собственост, НОКЕР може да извършва ремонта и/или обновяването за собствена сметка, с което придобива правото да удържи изразходените средства от последващите постъпления във фонд "Ремонт и обновяване" до погасяване на задължението. Как се калкулира вноската? Пример: Ако в етажната собственост най-малкият по площ обект е ателие от 50,00 m², собственикът/ползвателят на този обект заплаща минималната вноска от 3,10 лева на месец, а всички останали собственици/ползватели на обекти заплащат вноска съразмерно гоемината на обекта им спрямо най-малкия такъв. Така, например, собственик/ползвател на обект с площ от 75,00 m² следва внася по 4,65 лева всеки месец, за 100,00 m² следва внася по 6,20 лева всеки месец и т.н. Стойността на позиция №4 се разпределя поравно между живущите на и над 6 годишна възраст. Дейността се осъществява само през месеците, в които това е необходимо (обикновно Ноември÷Март). Стойността й се калкулира към общите разходи на ЕС само за месеците, в които е имало необходимост от нея и се е извъшвала поне един път за същия месец. В противен случай не се начислява.
Живущ, който упражнява професия или извършва дейност в самостоятелен обект на етажната собственост, свързана с достъп на външни лица, заплаща разходите за управление и поддържане на общите части в размер от трикратния до петкратния размер (като за 3÷5 жижущи), определен с решение на общото събрание. За справка ЗУЕС, чл. 51, ал. 5.
Собственици, ползватели и обитатели, които отглеждат в етажната собственост животни, подлежащи на извеждане, заплащат разходи за електрическа енергия, вода, отопление, почистване на общите части и абонаментно обслужване на асансьора за всяко животно в размер като за един обитател. За справка виж ЗУЕС, чл. 51, ал. 7.
Собствениците на необитаеми обекти заплащат единствено припадащата им се вноска по фонд „Ремонт и обновяване” и такса управление като за един живущ. Валидност на предложението - 60 календарни дни.
За повече информация моля свържете се на посочените телефони или посетете електронния ни адрес http://noker.bg. Оставяме предложението открито за по-нататъшни преговори и промени !!!
С Уважение: Екипът на „НОКЕР”ЕООД Управител: Нихат Салим
Следва ПРИЛОЖЕНИЕ!
Адрес: град София, бул. “Цариградско шосе” № 135, сградата на Office Express, ет. 2, офис 7A;
Мобилни тел.: 0878 393 395 / 0885 047 212; Ел. поща: info@noker.bg; Ел. адрес: http://noker.bg;
ПРИЛОЖЕНИЕ
ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ НА УСЛУГИТЕ
1. Домоуправител
Ежедневно управление на ЕС.
Организиране, извършване и управление на заплащането на месечните сметки за електричество в общите и прилежащите части на ЕС.
Организиране, извършване и управление на заплащането на други разходи по поддръжката на общите и прилежащи части на ЕС.
Управление на бюджета на ЕС.
Осигуряване на експертна техническа поддръжка на всички инсталации в ЕС, съобразно действащите технически инструкции, норми и изисквания, а именно: общата електрическа инсталация и съоръжения - електрически крушки, електрически ключове, звънци, бутони, сензори, датчици и други, сигнално-охранителна техника, система за видеонаблюдение, съоръжения за хора с увреждания и други; общата ВИК инсталация; общата отоплителна инсталация и други. Осигуряване на експертна поддръжка на друга обща вътрешна собственост - врати, панти, брави, дръжки, автомати за врати, парапети, прозорци, пощенски кутии, изтривалки, стъргалки, плафони, отоплителни уреди, поправки и други. Осигуряване на експертна поддръжка на обща външна собственост, като паркови, градински и детски съоръжения - пейки, стъргалки, кошове за отпадъци, огради, беседки, маси, градинско осветление, улично осветление, фонтани, герани, кашпи, декоративни фигури, люлки, катерушки, клатушки, въртележки, пързалки, къщички, пясъчници, комбинирани детски съоръжения и други. Осигуряване на експертна поддръжка и ремонт на обща собственост от типично строителено естество като вътрешна и външна мазилка, фасада, изолация, покриви, боядисване и други.
Постоянен контрол за неизправности по ЕС и предприемане на своевременни действия, за сметка на Собствениците, по осигуряване на техническо/и лице/а за отстраняване на възникнали нередности и аварии. При аварийни ситуации, изискващи незабавна реакция се осигурява лице/а за бързото им отстраняване. За тази цел се поддържа 24 часа телефонна връзка със съответната техническа служба и професионален домоуправител. Незабавно предприемане, за сметка на Собствениците, на всички необходими и разумни действия за предотвратяване, ограничаване и/или отстраняване на щетите в случай на: природни бетствия; пожар; наводнение; аварии на инсталации в ЕС или в съседни на него имоти, ако увреждат или застрашават да увредят ЕС; авария на общи съоръжения и инсталации на ЕС; други събития от извънреден характер, увреждащи или застрашаващи да увредят ЕС. Организиране, насрочване, насочване, извършване и контролиране на всички необходими поправки, ремонти и дейности, свързани с поддръжката и управлението на общите и прилежащи части на ЕС. Проследяване на експлоатационните гаранции на всички инсталации, съоръжение, оборудране, уредби и друга обща собственост на ЕС. Подвеждане под отговорност на лица, виновно причинили щети в ЕС и изискване от тях на всички неоходими средствата за пълното възстановяване / обезщетяване на нанесените от тях щети. Водене на технически паспорт на сградата. Представяне и защитаване интересите на ЕС пред всички правни субекти. Правно подсигуряване и защита на ЕС в т.ч. и завеждане на дела срещу правни субекти, накърняващи интересите на ЕС. Регистрация на ЕС в общината съгласно ЗУЕС. Свикване на общи събрания на собствениците: рутинно, поне веднъж на всяка календарна година; за решаване на належащи или неотложни въпроси; по искане на Собствениците; по искане на Управителя. Привеждане в действие на взетите решения от общите събрания на ЕС. Представяне на пълна ежемесечна счетоводна отчетност по приходно-разходния баланс на режийното обслужване на ЕС.
Изготвяне на правилник за вътрешен ред и предприемане на превантивни или наказателни действия срещу нарушителите му.
Принудително събиране на вземания за поддръжката и управлението на ЕС от некоректни собственици / ползватели / обитатели.
Водене на книга на ЕС. Водене на други документи на ЕС, изискуеми от ЗУЕС и нормативната уребда на Република България.
Извършване на други необходими дейности в ЕС.
2. Касиер
Изчисление на припадащата се месечна вноска по всяко разходно перо за всеки самостоятелен обект или живущ в ЕС.
Надлежно оформяне на дължимите вноски. Информиране на живущите в ЕС за размера на дължимите вноски, посредством изнасяне на информацията на информационното табло в общите части на ЕС.
Определяне на най-малко две дати в месеца (основна и допълнителна) за посещение на ЕС от касиер за събиране на дължимите вноски.
Събиране на стари задължения.
Събиране на вноски за извънредни разходи на ЕС.
Съхранение на средствата от общата каса на ЕС.
Заплащане на всички разходи на ЕС.
Съхранение на всички приходно-разходни документи на ЕС.
Изготвяне на справки за приходите и разходите на ЕС.
Отчет пред контролния и/или управителния съвет на ЕС.
3. Фонд „Ремонт и обновяване” (ФРО)
Създаване на ФРО
Определяне на вноските за ФРО на всеки самостоятелен обект в ЕС.
Захранване на ФРО с ежемесечни вноски от всеки самостоятелен обект в ЕС.
Управление на ФРО на ЕС.
Ежемесечна отчетност за акумулираните средства във ФРО на ЕС.
4. Зима (Ноември ÷ Март)
Почистване от сняг на външните прилежащи настилки на ЕС.
Почистване от лед на външните прилежащи настилки на ЕС.
Разпръскване на антиобледенителена сол по външните прилежащи настилки на ЕС.
Оферта на фирма Мейсън
mobile: 0889.70.30.50
e‐mail: info@maison.bg web:
www.maison.bg
Професионален домоуправител
НА ВНИМАНИЕТО НА
ЕТАЖНИТЕ СОБСТВЕНИЦИ
ОФЕРТА
За поддръжка на общите части и изпълнение функциите на Управител на ЕС
Уважаеми етажни собственици,
Имам удоволствието да представя на Вашето внимание оферта за
професионална поддръжка и управление на общите части, които
стопанисвате.
Услуги по поддръжката:
1. Почистване
‐ Ежедневно почистване на площите от входа до втори етаж, включително
стълбищно пространсво;
‐ Ежедневно почистване на асансьорите;
‐ Ежедневно почистване на алеята пред входа;
‐ Почистване на етажните площи ежеседмично;
‐ Почистване на стълбищни площи ежемесечно;
‐ Измиване на стъклата два пъти годишно;
‐ Поддръжка на зелените площи в околоблоковото пространство;
‐ Почистване на снега пред входа и по входната алея през зимния сезон;
‐ Ежедневен контрол на качеството на почистване.
2. Техническа подръжка
‐ Ежедневно посещение от Домоуправител, персонално отговорен за
подръжката на Вашия вход;
‐ Извършване на дребни, режиини ремонти;
‐ Ежедневен оглед на всички общи части и помещения;
mobile: 0889.70.30.50 e‐mail: info@maison.bg web: www.maison.bg
Професионален домоуправител
‐ Първоначален технически одит на сградата;
‐ Организиране на контрол на достъпа;
‐ Изготвяне на доклад за належащи ремонти и представянето му пред
Общото събрание;
‐ Аварийно отстраняване на спешни повреди.
Административно обслужване:
3. Управление
Услугата Професионален домоуправител, която Мезон България
предлага не се изпълнява от един човек, а от цял екип. Високия
стандарт на работа изисква подготвени специалисти във сферата на
строителството, правото, ВиК и електро специалисти, хора, които
разбират от ремонт на покриви и хора, които могат да работят с
абонатната станция на блока. В жилищните входове назначаваме по
един човек на позиция Домоуправител, който ежедневно обхожда
поверените му обекти, следи за техническото състояние и хигиената,
събира таксите и представлява Мезон с целия му потенциал. Този
човек е Вашият домоуправител. По – същество той е технически
грамотен, изповядва високи етични норми в унисон с фирмената
политика, защитава интереса на всички етажни собственици, взима
решения в рамките на дадените му правомощия, с което гарантира
комфорта на живущите.
Ние изготвяме за Вас Правилник за вътрешния ред и следим за
неговото спазване. В случай на нарушения, уведомяваме Общинска
администрация и настояваме за санкциониране на нарушителя по
смисъла на Чл.55 (2) от ЗУЕС:
„Чл. 55 (2) (Доп. - ДВ, бр. 57 от 2011 г.) Собственик, ползвател или обитател в
сграда или отделен вход в режим на етажна собственост, който наруши
правилата за вътрешния ред в етажната собственост и създаде безпокойство,
по-голямо от обичайното, за другите собственици и/или ползватели и обитатели,
се наказва с глоба от 50 до 150 лв., когато е физическо лице, или с имуществена
санкция от 200 до 500 лв., когато е юридическо лице.”
mobile: 0889.70.30.50 e‐mail: info@maison.bg web: www.maison.bg
Професионален домоуправител
В случай, че във входа Ви възникнат конфликтни ситуации, които
касаят поддръжката, облагородаването или управлението на общите
части, включително ситуации свързани със неизпълнение на решения
на Общото събрание, нарушаване на правилника за вътрешния ред или
неплащане на таксите за поддръжка и управление, Мезон България
предприема незабавни действия съгласно Българското законодателство,
чрез юристи, част от екипа на фирмата.
4. Контрол на достъпа
Мезон България Ви предлага за наша сметка да инсталираме система за
контрол на достъпа. На входната врата и на асансьорите се монтират
електронни модули, които се задействат посредством персонален чип.
Чиповете се предоставят безплатно на всеки обитател, записан в
домовата книга.
„Чл.19 (8) по решение на общото събрание, взето с мнозинство повече от 50 на
сто идеални части от общите части на етажната собственост, правомощията
или част от тях на управителния съвет (управителя) могат да бъдат възлагани
на физически лица, които не са собственици. Договорът за възлагане се сключва
от упълномощено от общото събрание лице.”
Мезон България Ви предлага поемане на ангажиментите на Управител на
ЕС чрез възлагане на функциите му на Управителя на фирмата, за период
от две години, съгласно ЗУЕС.
5. Цени
‐ 6.90 лв на обитател. Съгласно чл. 51 (5), собствениците на
самостоятелни обекти, в които се извършва търговска дейност се
таксуват с петкратния размер на таксата на обитател, а именно 34.50 лв.
Забележка: Разходите за електроенергия на общите части и асансьора
се разпределят според броя обитатели, или по решение на Общото
mobile: 0889.70.30.50 e‐mail: info@maison.bg web: www.maison.bg
Професионален домоуправител
събрание.
‐ Мезон България поема ангажимент за събирането на средствата за Фонд
„Ремонт и обновяване”.
Забележка: Всички плащания могат да се извършват на каси на Easy pay
или по банков път.
С уважение,
Владислав Симов София
e‐mail: info@maison.bg web:
www.maison.bg
Професионален домоуправител
НА ВНИМАНИЕТО НА
ЕТАЖНИТЕ СОБСТВЕНИЦИ
ОФЕРТА
За поддръжка на общите части и изпълнение функциите на Управител на ЕС
Уважаеми етажни собственици,
Имам удоволствието да представя на Вашето внимание оферта за
професионална поддръжка и управление на общите части, които
стопанисвате.
Услуги по поддръжката:
1. Почистване
‐ Ежедневно почистване на площите от входа до втори етаж, включително
стълбищно пространсво;
‐ Ежедневно почистване на асансьорите;
‐ Ежедневно почистване на алеята пред входа;
‐ Почистване на етажните площи ежеседмично;
‐ Почистване на стълбищни площи ежемесечно;
‐ Измиване на стъклата два пъти годишно;
‐ Поддръжка на зелените площи в околоблоковото пространство;
‐ Почистване на снега пред входа и по входната алея през зимния сезон;
‐ Ежедневен контрол на качеството на почистване.
2. Техническа подръжка
‐ Ежедневно посещение от Домоуправител, персонално отговорен за
подръжката на Вашия вход;
‐ Извършване на дребни, режиини ремонти;
‐ Ежедневен оглед на всички общи части и помещения;
mobile: 0889.70.30.50 e‐mail: info@maison.bg web: www.maison.bg
Професионален домоуправител
‐ Първоначален технически одит на сградата;
‐ Организиране на контрол на достъпа;
‐ Изготвяне на доклад за належащи ремонти и представянето му пред
Общото събрание;
‐ Аварийно отстраняване на спешни повреди.
Административно обслужване:
3. Управление
Услугата Професионален домоуправител, която Мезон България
предлага не се изпълнява от един човек, а от цял екип. Високия
стандарт на работа изисква подготвени специалисти във сферата на
строителството, правото, ВиК и електро специалисти, хора, които
разбират от ремонт на покриви и хора, които могат да работят с
абонатната станция на блока. В жилищните входове назначаваме по
един човек на позиция Домоуправител, който ежедневно обхожда
поверените му обекти, следи за техническото състояние и хигиената,
събира таксите и представлява Мезон с целия му потенциал. Този
човек е Вашият домоуправител. По – същество той е технически
грамотен, изповядва високи етични норми в унисон с фирмената
политика, защитава интереса на всички етажни собственици, взима
решения в рамките на дадените му правомощия, с което гарантира
комфорта на живущите.
Ние изготвяме за Вас Правилник за вътрешния ред и следим за
неговото спазване. В случай на нарушения, уведомяваме Общинска
администрация и настояваме за санкциониране на нарушителя по
смисъла на Чл.55 (2) от ЗУЕС:
„Чл. 55 (2) (Доп. - ДВ, бр. 57 от 2011 г.) Собственик, ползвател или обитател в
сграда или отделен вход в режим на етажна собственост, който наруши
правилата за вътрешния ред в етажната собственост и създаде безпокойство,
по-голямо от обичайното, за другите собственици и/или ползватели и обитатели,
се наказва с глоба от 50 до 150 лв., когато е физическо лице, или с имуществена
санкция от 200 до 500 лв., когато е юридическо лице.”
mobile: 0889.70.30.50 e‐mail: info@maison.bg web: www.maison.bg
Професионален домоуправител
В случай, че във входа Ви възникнат конфликтни ситуации, които
касаят поддръжката, облагородаването или управлението на общите
части, включително ситуации свързани със неизпълнение на решения
на Общото събрание, нарушаване на правилника за вътрешния ред или
неплащане на таксите за поддръжка и управление, Мезон България
предприема незабавни действия съгласно Българското законодателство,
чрез юристи, част от екипа на фирмата.
4. Контрол на достъпа
Мезон България Ви предлага за наша сметка да инсталираме система за
контрол на достъпа. На входната врата и на асансьорите се монтират
електронни модули, които се задействат посредством персонален чип.
Чиповете се предоставят безплатно на всеки обитател, записан в
домовата книга.
„Чл.19 (8) по решение на общото събрание, взето с мнозинство повече от 50 на
сто идеални части от общите части на етажната собственост, правомощията
или част от тях на управителния съвет (управителя) могат да бъдат възлагани
на физически лица, които не са собственици. Договорът за възлагане се сключва
от упълномощено от общото събрание лице.”
Мезон България Ви предлага поемане на ангажиментите на Управител на
ЕС чрез възлагане на функциите му на Управителя на фирмата, за период
от две години, съгласно ЗУЕС.
5. Цени
‐ 6.90 лв на обитател. Съгласно чл. 51 (5), собствениците на
самостоятелни обекти, в които се извършва търговска дейност се
таксуват с петкратния размер на таксата на обитател, а именно 34.50 лв.
Забележка: Разходите за електроенергия на общите части и асансьора
се разпределят според броя обитатели, или по решение на Общото
mobile: 0889.70.30.50 e‐mail: info@maison.bg web: www.maison.bg
Професионален домоуправител
събрание.
‐ Мезон България поема ангажимент за събирането на средствата за Фонд
„Ремонт и обновяване”.
Забележка: Всички плащания могат да се извършват на каси на Easy pay
или по банков път.
С уважение,
Владислав Симов София
Абонамент за:
Публикации (Atom)