Търсене в този блог

Протокол на събранието, проведено на 19.11.2011


П Р О Т О К О Л
от
проведено Общо събрание на собствениците в Етажната собственост,
находяща се в гр. София, ж.к. Надежда бл.135

Днес, 19.11.2011г. при спазване на разпоредбата на чл.12, ал.5 от ЗУЕС, се състоя Общото събрание на собствениците в Етажната собственост  на ж.к. Надежда, бл.135 – гр. София 1220, р-н Надежда, ж.к. „Надежда”.
Присъствието и законово определеният кворум за провеждане от собствениците в Етажната собственост на настоящото Общо събрание, се удостоверява чрез подписване на присъствен лист от явилите се собственици, който е неразделна част от този протокол.
         Събранието бе открито в 19.00 часа от Председателя на Управителния съвет, Христо Кирилов, който констатира, че на Общото събрание не присъстват собственици, които притежават повече от 67% от общите части. Поради тази причина, Общото събрание се отложи с един час. (чл.15, ал.2 от ЗУЕС)
         При повторното откриване на Събранието в 20:00 часа, се установи, че са представени повече от 33% идеални части от общите части на етажната собственост и Председателят на Управителния съвет Христо Кирилов обяви, че Общото събрание може да заседава и да взема валидни решения.
         За Протоколчик бе предложена Тереза Йосиф Ходоновска-Минкова – собственик на ап.54.
Общото събрание с мнозинство взе следните РЕШЕНИЯ:
Избира за Протоколчик на събранието
Тереза Ходоновска Минкова - собственик на ап. 54.
Събранието да протече по предварително оповестения дневен ред, при следната последователност:
         1. Определяне формата на управление и управителните органи съгласно чл.9 от ЗУЕС.
         2. Избор на нов управителен орган.
         3. Разглеждане и обсъждане на проекто-договора за подпомагане управлението и поддръжка на етажната собственост със служител на фирма „УСЛУГИ 2010” ЕООД.
         4. Упълномощаване на председателя на УС да сключи договор със служител на фирма „УСЛУГИ 2010” ЕООД по представената оферта и определяне на конкретните правомощия на УС, които могат да бъдат възложени за изпълнение на „УСЛУГИ 2010” ЕООД.
Общото събрание на етажната сосбственост взе следните  решения:
1.     Етажната собственост да се управлява от тричленен Управителен съвет (УС).
2.     Избира органи на управление.
         2.1. Освобождава досегашния Управителен съвет в състав:
                  Председател: Христо Кирилов /ап.39/
                  Членове:     1. Красимир Киряков /ап.3/
                                     2. Антон Николов /ап.28/
                                     3. Васил Георгиев /ап.33/
                                     4. Крум Димитров /ап.41/
        
2.2. Общото събрание с единодушие от представените общи части  избира следните лица за членове на управителния съвет (УС), а именно:
               
                               Димитър Георгиев, собственик на ап. 20,
Васил Георгиев, собственик на ап. 33,
         Никола Минков, собственик на ап. 54.

Новият УС се избира за срок от 1 (една) година, считано от 05.12.2011год. Членовете на новия УС носят отговорност за действията си, предприети след 5.12.2011год. и не могат да носят отговорност за действия, предприети преди 5.12.2011 год.
Преди посочената дата (05.12.2011 г.) досегашните членове на стария Управителния съвет следва да предадат на новоизбраните членовете на Управителния съвет наличната документация, касаеща етажната собственост. Предаването се извършва с приемо-предавателен протокол.
Новоизбраните членове на УС следва да изберат от своя състав Председател на УС съгласно чл. 19, ал.  4 от ЗУЕС.

          2.3 Възлага на новия УС следните бюджетни параметри при управлението на етажната собственост:

2.3.1 В изпълнение на чл. 11 ал. 1 т. 5, във връзка с чл. 51 от ЗУЕС, Общото събрание:
         Определи размера на паричните вноски за разходите за управление и поддръжка на етажната собственост, които се заплащат ежемесечно от всеки собственик, ползвател или обитател, с изключение на децата, ненавършили 6-годишна възраст:
o      разходи по поддръжка на асансьор – 0.85лв.;
o      разходи за електрическа енергия на асансьор – 0.90 лв.;
o      разходи за електрическа енергия на осветление – 0.50 лв.;
o      разходи по почистване – 1.30 лв.
o      възнаграждение за услугата Професионален домоуправител – 2.00 лв – след сключване на договор с лице-несобственик в етажната собствяеност - за възлагане на функциите по управление и поддръжка на етажната собственост.
         Собствениците и обитателите на първия и втория етаж, поради неползване на асансьорите, не заплащат разходи по поддръжка на асансьор и разходи за елекрическа енергия на асансьор.

2.3.2 В изпълнение на чл. 11 ал. 1 т. 7, във връзка с чл. 50 от ЗУЕС, Общото събрание определи  вноски за фонд „Ремонт и обновяване”, съразмерно притежаваните идеални части, като вноската на най-малките апартаменти е 1% от минималната работна заплата (т.е. 2.70 лв за едностайните апартаменти и на тази база  се изчисляват съответните суми  за по-големите жилища).
Всеки от собствениците на апартаментите, въз основа на документите за собственост, да предаде информация на членовете на УС за притежаваните идеални части.

         2.3.3 Възлага на и упълномощава Председателя на УС (след избирането му съгласно предвиденото в т.2.2. по-горе) да сключи нов договор с наемателя на магазина на партерния етаж на блока за месечен наем 120 лв. Наемната цена да се събира от Председателя на УС и да се превежда по разплащателна сметка на етажната собственост.

         2.3.4 Възлага на и упълномощава Председателя на УС да предприема действия с оглед преустановяване достъпа до асансьора на етажната собственост на неплатилите собственици/обитатели, незаплатили надлежно разходите по поддръжка на и за консумативи в етажната собственост. Достъпът се възстановява само след заплащане на дължимите вноски от неизрядния длъжник, както и на всички разходи, направени във връзка с ограничаването и възстановяване на достъпа.

2.3.5 Освобождава от длъжност касиера на блока, считано от датата на подписването на договора за подпомагане управлението и поддръжка на етажната собственост  от страна на новия Председател на УС със служител на фирма „УСЛУГИ 2010” ЕООД.
Общото събрание разгледа и обсъди проектодоговора за подпомагане управлението и поддръжка на етажната собственост.

Упълномощава Председателя на УС да  подпише договора със служител на фирма „УСЛУГИ 2010” ЕООД - ЕИК: 201399725  така, както е приложен към настоящия протокол и представляващ неразделна част от него.

Поради изчерпване на точките от дневния ред събранието бе закрито в 21:00 часа

Председателстващ събранието: п. Хр. Кирилов
Протоколчик:  п.  Т.Минкова
Членове на новия УС:
1. п. Димитър Георгиев  2. п.  Васил Георгиев
3. п. Никола Минков