Адрес: град София, бул. “Цариградско шосе” № 135, сградата на Office Express, ет. 2, офис 7A;
Мобилни тел.: 0878 393 395 / 0885 047 212;
Ел. поща: info@noker.bg;
Ел. адрес: http://noker.bg;
До: ЕС, гр. София, ж.к. „Надежда” бл. № 135 дата:21.VIII.2013 год.
На вним. на: Съкооператорите и Г-жа Тереза Ходоновска-Минкова Уважаеми Съкооператори и Г-жа Ходоновска-Минкова,
във връзка с проявения интерес от Ваша страна, представяме на вниманието Ви нашето
ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Управление и професионален домоуправител на жилищна сграда в режим на етажна собственост (ЕС), включващо следните услуги
резюме *
1 Домоуправител - Изпълнение на всички функции на управител на ЕС, визирани от ЗУЕС. На живущ 3,50 лв.
2 Касиер - Събиране и съхранение на вноски по всички разходни пера на ЕС. На живущ 1,50 лв.
3 Фонд „Ремонт и обновяване” (ФРО) Създаване, захранване и управление на фонд за техническа поддръжка на ЕС. На обект min 3,10 лв.
4 Зима - Почистване от сняг и лед на прилежащите външни настилки на ЕС през зимния сезон. Общо 70,00 лв.
* Подробно описание на услугите може да намерите в приложението към предложението!
Забележки: Предложението е съставено и калкулирано изцяло съгласно принципите, изискванията и разпоредбите, залегнали в Закона за Управление на Етажната Собственост (ЗУЕС) и Правилника за Управлението, Реда и Надзора в Етажната Собственост (ПУРНЕС). Стойностите на позиции №1 и №2 представляват такси за управление, събират се на всеки живущ на и над 6 годишна възраст и включва единствено управлението, организирането и извършването на описаните дейности (за първият месец от договора не се начислява с цел да се убедите в качеството на дейността ни). Разходите към дружествата, предоставящи комуналните услуги (електроразпределителни, водоснабдителни, топлофикационни, газификационни и други), консумативите и други се калкулират допълнително.
Стойностите на позиции №1 и №2 не се начисляват за първия месец от договора, с цел да прецените качеството на нашата дейност без да се налага да заплащате за това.
Стойността на позиция №4 включва труда, без консумативите и се разпределя поравно между живущите на и над 6 годишна възраст.
Позиция №3 се събира на обект. Калкулира се съразмерно притежаваните идеални части, но не по малко от 1% от минималната работна заплата за страната (310,00 лева от 01.01.2013 год.) на обект. Ремонтните дейности и обновяването се извършват в рамките на събраните средства във фонд "Ремонт и обновяване". При липса или недостиг на средства във фонда, дейностите, за които е предназначен се отлагат до натрупването на достатъчно средства за извършването им. Когато дейността по ремонт и обновяване е неотложна се свиква общо събрание на етажната собственост за взимане на решение за събиране на допълнителни средства. При невъзможност да се осъществи общо събрание на етажната собственост, НОКЕР може да извършва ремонта и/или обновяването за собствена сметка, с което придобива правото да удържи изразходените средства от последващите постъпления във фонд "Ремонт и обновяване" до погасяване на задължението. Как се калкулира вноската? Пример: Ако в етажната собственост най-малкият по площ обект е ателие от 50,00 m², собственикът/ползвателят на този обект заплаща минималната вноска от 3,10 лева на месец, а всички останали собственици/ползватели на обекти заплащат вноска съразмерно гоемината на обекта им спрямо най-малкия такъв. Така, например, собственик/ползвател на обект с площ от 75,00 m² следва внася по 4,65 лева всеки месец, за 100,00 m² следва внася по 6,20 лева всеки месец и т.н. Стойността на позиция №4 се разпределя поравно между живущите на и над 6 годишна възраст. Дейността се осъществява само през месеците, в които това е необходимо (обикновно Ноември÷Март). Стойността й се калкулира към общите разходи на ЕС само за месеците, в които е имало необходимост от нея и се е извъшвала поне един път за същия месец. В противен случай не се начислява.
Живущ, който упражнява професия или извършва дейност в самостоятелен обект на етажната собственост, свързана с достъп на външни лица, заплаща разходите за управление и поддържане на общите части в размер от трикратния до петкратния размер (като за 3÷5 жижущи), определен с решение на общото събрание. За справка ЗУЕС, чл. 51, ал. 5.
Собственици, ползватели и обитатели, които отглеждат в етажната собственост животни, подлежащи на извеждане, заплащат разходи за електрическа енергия, вода, отопление, почистване на общите части и абонаментно обслужване на асансьора за всяко животно в размер като за един обитател. За справка виж ЗУЕС, чл. 51, ал. 7.
Собствениците на необитаеми обекти заплащат единствено припадащата им се вноска по фонд „Ремонт и обновяване” и такса управление като за един живущ. Валидност на предложението - 60 календарни дни.
За повече информация моля свържете се на посочените телефони или посетете електронния ни адрес http://noker.bg. Оставяме предложението открито за по-нататъшни преговори и промени !!!
С Уважение: Екипът на „НОКЕР”ЕООД Управител: Нихат Салим
Следва ПРИЛОЖЕНИЕ!
Адрес: град София, бул. “Цариградско шосе” № 135, сградата на Office Express, ет. 2, офис 7A;
Мобилни тел.: 0878 393 395 / 0885 047 212; Ел. поща: info@noker.bg; Ел. адрес: http://noker.bg;
ПРИЛОЖЕНИЕ
ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ НА УСЛУГИТЕ
1. Домоуправител
Ежедневно управление на ЕС.
Организиране, извършване и управление на заплащането на месечните сметки за електричество в общите и прилежащите части на ЕС.
Организиране, извършване и управление на заплащането на други разходи по поддръжката на общите и прилежащи части на ЕС.
Управление на бюджета на ЕС.
Осигуряване на експертна техническа поддръжка на всички инсталации в ЕС, съобразно действащите технически инструкции, норми и изисквания, а именно: общата електрическа инсталация и съоръжения - електрически крушки, електрически ключове, звънци, бутони, сензори, датчици и други, сигнално-охранителна техника, система за видеонаблюдение, съоръжения за хора с увреждания и други; общата ВИК инсталация; общата отоплителна инсталация и други. Осигуряване на експертна поддръжка на друга обща вътрешна собственост - врати, панти, брави, дръжки, автомати за врати, парапети, прозорци, пощенски кутии, изтривалки, стъргалки, плафони, отоплителни уреди, поправки и други. Осигуряване на експертна поддръжка на обща външна собственост, като паркови, градински и детски съоръжения - пейки, стъргалки, кошове за отпадъци, огради, беседки, маси, градинско осветление, улично осветление, фонтани, герани, кашпи, декоративни фигури, люлки, катерушки, клатушки, въртележки, пързалки, къщички, пясъчници, комбинирани детски съоръжения и други. Осигуряване на експертна поддръжка и ремонт на обща собственост от типично строителено естество като вътрешна и външна мазилка, фасада, изолация, покриви, боядисване и други.
Постоянен контрол за неизправности по ЕС и предприемане на своевременни действия, за сметка на Собствениците, по осигуряване на техническо/и лице/а за отстраняване на възникнали нередности и аварии. При аварийни ситуации, изискващи незабавна реакция се осигурява лице/а за бързото им отстраняване. За тази цел се поддържа 24 часа телефонна връзка със съответната техническа служба и професионален домоуправител. Незабавно предприемане, за сметка на Собствениците, на всички необходими и разумни действия за предотвратяване, ограничаване и/или отстраняване на щетите в случай на: природни бетствия; пожар; наводнение; аварии на инсталации в ЕС или в съседни на него имоти, ако увреждат или застрашават да увредят ЕС; авария на общи съоръжения и инсталации на ЕС; други събития от извънреден характер, увреждащи или застрашаващи да увредят ЕС. Организиране, насрочване, насочване, извършване и контролиране на всички необходими поправки, ремонти и дейности, свързани с поддръжката и управлението на общите и прилежащи части на ЕС. Проследяване на експлоатационните гаранции на всички инсталации, съоръжение, оборудране, уредби и друга обща собственост на ЕС. Подвеждане под отговорност на лица, виновно причинили щети в ЕС и изискване от тях на всички неоходими средствата за пълното възстановяване / обезщетяване на нанесените от тях щети. Водене на технически паспорт на сградата. Представяне и защитаване интересите на ЕС пред всички правни субекти. Правно подсигуряване и защита на ЕС в т.ч. и завеждане на дела срещу правни субекти, накърняващи интересите на ЕС. Регистрация на ЕС в общината съгласно ЗУЕС. Свикване на общи събрания на собствениците: рутинно, поне веднъж на всяка календарна година; за решаване на належащи или неотложни въпроси; по искане на Собствениците; по искане на Управителя. Привеждане в действие на взетите решения от общите събрания на ЕС. Представяне на пълна ежемесечна счетоводна отчетност по приходно-разходния баланс на режийното обслужване на ЕС.
Изготвяне на правилник за вътрешен ред и предприемане на превантивни или наказателни действия срещу нарушителите му.
Принудително събиране на вземания за поддръжката и управлението на ЕС от некоректни собственици / ползватели / обитатели.
Водене на книга на ЕС. Водене на други документи на ЕС, изискуеми от ЗУЕС и нормативната уребда на Република България.
Извършване на други необходими дейности в ЕС.
2. Касиер
Изчисление на припадащата се месечна вноска по всяко разходно перо за всеки самостоятелен обект или живущ в ЕС.
Надлежно оформяне на дължимите вноски. Информиране на живущите в ЕС за размера на дължимите вноски, посредством изнасяне на информацията на информационното табло в общите части на ЕС.
Определяне на най-малко две дати в месеца (основна и допълнителна) за посещение на ЕС от касиер за събиране на дължимите вноски.
Събиране на стари задължения.
Събиране на вноски за извънредни разходи на ЕС.
Съхранение на средствата от общата каса на ЕС.
Заплащане на всички разходи на ЕС.
Съхранение на всички приходно-разходни документи на ЕС.
Изготвяне на справки за приходите и разходите на ЕС.
Отчет пред контролния и/или управителния съвет на ЕС.
3. Фонд „Ремонт и обновяване” (ФРО)
Създаване на ФРО
Определяне на вноските за ФРО на всеки самостоятелен обект в ЕС.
Захранване на ФРО с ежемесечни вноски от всеки самостоятелен обект в ЕС.
Управление на ФРО на ЕС.
Ежемесечна отчетност за акумулираните средства във ФРО на ЕС.
4. Зима (Ноември ÷ Март)
Почистване от сняг на външните прилежащи настилки на ЕС.
Почистване от лед на външните прилежащи настилки на ЕС.
Разпръскване на антиобледенителена сол по външните прилежащи настилки на ЕС.
Няма коментари:
Публикуване на коментар